10 Sweety
Never Growing Up
Aku sayang kau gilaa :) Perempuan psycho tu jangan layan :)
Saturday, July 30, 2011 ? 0 Atashinchi ?

Harini happy sangat:face64:

Keluar dengan girlfiy kita yang Yaya tu

Aww best sangat :face39:

Rindu gilaa dekad dea :face67:

Mula mula patutnya ramai keluar samaa:face28:

Tapi ta jadi:face29:

Ubah jadi 3 orang:face57:

Tapi Fafa balik kampung pulaa:face60:

So dating dengan Yaya jea:face75:

Sayang , thanks for the greatest day:face19:

IheartYou:face2:

Haha macam macam tempat kita pergi an. Setiap kedai kita pergi kann.:face17:

Photos berlambak:51:

Mula mula pergi U Mall:face12:

Beli tiket Harry Potter:face9:

Then pergi Jusco:face8:

Jalan jalan:t:

Kerjanya snap snap jea:16:

Haha tapi seronok yangg:9:

Then kita na balik U Mall:face45:

Tunggu teksi lama gilaa kodd:face3:

Agak panas hati aku:face66:

Last last dapat jugak:face69:

And pakcik tu baik bagi diskaun dekat kita kan:face12:

Masuk je U Mall pergi MBO beli air segalaa:face75:

Then kita masuk cinema:1:

Tengok seat ada cina duduk:face10:

Kita bedal jea kerusi lain:face49:

Alih alih de couple ni datang marah marah:face3:

Nasiblah die marah cina tu , ta marah aku an , hati aku panas je tengok couple tu.:face66:

Na bergaduh dalam cinema pulak.:face62:

Main nama bapak segala:face59:

Handsome tape jugak:face27:

*Kau tahu ta wahai lelaki , gf kau amik banyak sangat ruang dekat seat Yaya:face20:

Best sangat cerita Harry Potter:face2:

Sad and sweet gilaaa:face19:

Suka taw ! Then kita balik rumaa kau kan Ya:face45:

Terus lepak taman dengan adik adik kau:face69:

Aww Yaya. Love you muah muah. Ehh jangan sedih sedih dahh. Orang gilaa tu pun jangan layan.:face2:

Family kau dah macam family aku:face9:

Love ya all:n:

Fafa , aku love kau jugakk taw:w:

AiRaFa:face15:



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// He Loves Call Me B-E-A-U TIFUL ♥