10 Sweety
Never Growing Up
Friends , I Love Ya ! :)
Friday, July 15, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Hei ! Harini busan meyh. Terasa rindu sangat dekat besties  yang lame ta dengar cerita 

Teringin macam dulu. Rapat macam kembar. Ta berenggang.
Ketawa sama-sama

Sedih sama-sama

Buad kerja mengarut pun sama-sama meyh

Hangout sama-sama

Korang...korang ingat lagi ta ?
Walaupun aku da pindah sekolah lain , aku ta pernah lupekan kau orang berdua
Sentiasa dalam hati
Aku na text takut ganggu
Facebook pun online kadang-kadang jea online masa sama
Keluar ? Ta lagi kan. Maybe  sama-sama busy.
Aku faham sayangs :')
Aku harap nanti kita akan jumpa and belajar tempat yang sama lagi satu hari nanti
Sumpah cakap aku hargai sangat persahabatan kita bertiga
Aku harap korang berdua tak lupekan aku sebagai sahabat korang
Selamanya aku hargai korang :)
 sebab sentiasa selalu dengan aku bila aku susah senang , happy and sad 



Aku ta reti na balas macamane. Aku mampu bagi kata Terima Kasih kat korang melalui blog nie jea.
Dekat sekolah SMKTU2 , aku da makin biasakan diri
Dulu kekok gila. Yalah , sudah lame dekat SMKTUN
lepas tu masuk SMVA , da macam sekolah perempuan jea
Balik sekolah harian yang bercampur dengan ramai gilaa budak , buad aku macam kekok sikit
Tapi sekarang aku da balik perangai gila-gila aku.
Perangai aku sebenarnya Yaya and  Fafa jea faham aku
Tapi dekat sekolah nie , sudah ada kawan yang layan kepala. Mereka baik :)

Sayang korang gilaaaaaaa plusplusplus meyh!



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// He Loves Call Me B-E-A-U TIFUL ♥