10 Sweety
Never Growing Up
Aku dan Dia ♥
Tuesday, April 10, 2012 ? 0 Atashinchi ?

Hellooooo lamanya tak update blog nie. Terlalu busy sampai lupa ada blog Haha teruklah aku nie. Ehem sebenarnya takdelah busy sangat pun. Tapi macam takde mood nak update blog nie. Takde cerita sangat pun. Yelah. Pagi pergi sekolah balik sekolah makan tidur semua. Lahai kalau merayap pun lepak lepak je. Ahaaa lama tak photoshoot :( Gambar dah tade yang baru baru. Ibu cakap kena tunggu habis SPM baru boleh aktif balik. Demmmm -.-’ hm, okay takde cerita. Cuma nak umum.

Rara is in a relationship with HIM

Wewitt serious dah sayang gila kat dea. Dea pemalu. Dea manja. Tralala soooo in love Haha. Orang tengah bercinta memang cemnie kennnn. Padahal satu kelas jea. Macam lerr takjumpa. K first time k aku couple sama umur dengan aku. So aku memang tengah belajar nak biasakan diri nie. Kau sabar jela b layang kerenah aku nie. Aku taktau la kau boleh tahan ke tak manja aku nie. Haha k angau nie. Aku meleweh nie sebab aku tau dea takkan baca blog aku nie. Tapi kalau dea baca pun, lagi bagus. Dea taulah apa aku rasa. Kan kan ? Aha lagu blog nie , ce kau dengar k b Hihi ^^v

Hm hm kau jangan menggatal belakang aku okay b. Kau gatal aku tarik sideburn kau. Aha last last couple jugak kita kan b. Tak sia sia aku tengok kau ushaa aku selama nie Haha. Aku saja test kau hihi. Yang penting aku sayang kau sesangat. Aku harap kita kekal together. Aku nak kau belajar berhenti merokok sebab aku taksuka. nanti kau sakit aku jugak susah hati. Ehem kata sayang kan. Haha :*

Before aku lagi merepek, aku stop awal awal * ayat orang takde idea okay.

Hihi k last word k , ILOVEYOU B :') Aku just nak kau setia sayang aku sorang. Kbai ^^v

Lots of love,

Rara



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// He Loves Call Me B-E-A-U TIFUL ♥